piątek, 20 stycznia 2012

Metamorfoza szafy part I



Byłam ostatnio w sh. I trafiłam na wielka dostawe ciuchów z H&M. Ciuchy kupiłam za śmieszne pieniądze. Poniżej moje zdobycze, zdjęcia są z internetu ponieważ na dzień dzisiejszy jestem pozbawiona aparatu, ale wpisując odpowiednie nazwy można znaleźć wszystko ;-)


Kupiłam biało czarną ponieważ świetnie komponuje się z dżinsową kurteczką. Zapłaciłam za nią 10zł Świetnie podkreśla talie.
 Szkoda tylko że krótki rękawek bo o wiele ładniej by wyglądała z dłuższymi rękawami. cena : 10zł

Wymarzona, długo na nią polowałam. Niestety  nie miałam z czego wybierać w kwestii rozmiarówki. Trafiłam na 36 a ja nosze 38 i wydaje się nieco krótka. Ale latem do wysoko noszonych dżinsowych shortów będzie idealna. Cena 15 zł

Szary kardigan przyda się o każdej porze roku. Mój jest bardziej ciemny i odrobinę dłuższy. Zapłaciłam za niego 15zł.

Do tego wszystkiego kupiłam jeszcze perłowe bolerko, szary wełniany dłuższy sweter z ciemnymi łatami na łokciach,i  czarną bokserkę których zdjęć nie pokażę bo nie mogę wyszukać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz