piątek, 20 stycznia 2012

I want to change

Witam was wszystkich, jak widać jestem tutaj " świeżą " autorką.
Mój blog ma służyć mi jako dowód na to że jeśli człowiek czegoś chce to do tego dąży i osiągnie cel. Będę tu poruszała bliskie mi tematy m.in : Odchudzanie, Moda i wiele innych. Bloga piszę dla siebie nie pod publikę, ostatniego czasu natknęłam się na sytuację że pewna dziewczyna ogłosiła na blogu że zawiesza, ponieważ nikt nie odwiedza ani komentuje jej wpisów. Byłam zdruzgotana tą wiadomością, i z resztą użytkownicy innych blogów też ponieważ roiło się od krytycznych komentarzy. Dlatego drodzy czytelnicy blog jest tylko i wyłącznie pisany z myślą o mnie. A żeby nie tłumić się w zeszycie postanowiłam przerzucić się na bloga. Gdyż mogę przydać się wielu innym dziewczynom. Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz