piątek, 20 stycznia 2012

i will be perfect!

Czas opowiedzieć o sobie, oczywiście jak to u mnie. Skrócę to co chce powiedzieć. Mam 16 lat, wzrostu 186cm waga: 75kg. Moim celem jest 65kg Stwierdziłam że nie ma co upodabniać się do ideałów swoich kolegów, ani byłych. Zawsze brałam pod uwagę to co podoba się chłopakom i to był błąd! Najbardziej się boję że pierwsze co schudnę to  zobaczę efekty w zmianie rozmiaru stanika. Ale co tam! Przemyślałam to bardzo uważnie, i ODCHUDZAM SIĘ.
Oczywiście fakt że się odchudzam nie oznacza że popieram anoreksje oraz bulimię. Brzydzę się wychudzonymi siksami które odchudzają się bezmyślnie i egoistycznie podchodzą do świata. Będę odchudzać się z głową, wyeliminuję słodycze, fast foody, słodkie napoje, białe pieczywo, makarony,masło, sól. Wiele się naczytałam o dietach i myślę że wystarczy chcieć żeby zdobyć cel. A głodówki są nie dla mnie :)

ps: Na moim blogu będzie zapewne się pojawiało mnóstwo zdjęć z inspiracjami chudych dziewczyn, modelek itp. Ale to nie znaczy że chcę tak wyglądać
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz